zaterdag 15 januari 2011

Koffer

Hele poos terug zei me moeder van Corinne in de schuur achter in de tuin staat nog een oude koffer van opa en oma en die wilt je vader weggooien. Maar ik heb gezegd van eerst even aan Corinne vragen of ze hem niet wilt hebben anders is het straks weer van nou ja, die had ik wel willen hebben hoor. Ik heb gelijk gezegd van ja, die wil ik hebben wat denkt pa wel niet, die gooit nooit iets weg en nu die hele oude koffer weggooien, dat doen we niet. Toen ik de keer daarna er kwam met de auto werd die koffer gelijk in me kofferbak gelegd met de woorden van wat moet je er in vredesnaam mee. Dat wist ik toen nog niet en nu nog niet helemaal precies. Maar wie wilt er nu zo een echte ouderwetse koffer weggooien!!!! Toen me man hem zag zei die ook van wat moet je met dat oude ding en vond dat ik hem maar gelijk naar de stort moest brengen. Dacht het niet :-)

Zat ik vanavond wat blogs te lezen en kwam ik deze site tegen LINK en riep gelijk Jan van moet je nou eens kijken. Ik vind dit geweldig, het is dat we geen huisdieren hebben, maar zo opstapelen vind ik ook geweldig.

Ik ga er wel uitkomen met me koffer wat het gaat worden, maar eerst wachten op mooi en wat warmer weer want dan kan ik hem afsoppen en poetsen :-)

Mijn koffer van opa en oma gaat een nieuw leven krijgen in Huize van der Moere-van Hoorn.


Groeten Corinne

1 opmerking:

Renate Bannink zei

Hey lieverd
Je weet dat ik je blog volg en met veel plezier, ik heb een Award voor je moet je even op mijn blog kijken, hoop dat je het leuk vind.
Kuzzzzzzz Renate