donderdag 13 januari 2011

Tas

Op mijn lijstje van 10 projecten in 2011 stond ook een tas maken op. Dit afgelopen weekend dat gedaan. Ik had hem wel wat groter verwacht, de volgende dan maar een slaagje groter maken. Maar ondanks dat vind ik hem wel erg leuk geworden met al die vrolijk kleurtjes. Op naar mijn volgende project, de Zwemtas voor Deaglán ( deadline 28 januari) en een broek voor Deaglán ( deadline 5 februari ).

De broche die ik vorige week heb gemaakt begint zaterdag aan een lange trip naar Taiwan toe. Die is voor mijn schoonzusje geworden, nu maar hopen dat ze hem leuk vind.


Groeten Corinne

5 opmerkingen:

nathalie zei

een prachtige tas, uit een erg mooi stofje!

Marjolein zei

Misschien niet zo groot, maar zeker erg goed gelukt! En wat een geweldig stofje!
~ Marjolein

Het kittige Draadje zei

whooow die is gaaf geworden zeg, je zit de laatste tijd echt niet stil he hahaha.... als je zo daar gaat ben je zo klaar met je lijstje to do

elfje430 zei

Wauw! Echt 'n tas om VROLIJK van te worden!

Miranda zei

Ik vind hem super!!!! Geweldige stof ook zeg!!! Volgende maand is je lijstje helemaal klaar !!!