maandag 11 februari 2013

Baby setje gehaakt....

De logopediste van Deaglán zijn school is in november bevallen van een dochter. Dat kon ik natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan dus ik ben aan het haken geslagen. Ik bestelde een patroontje met 3 dingen er op, mutsje, wantjes en slofjes, helaas dit patroon klopte voor geen meter, als ik haakte wat daar beschreven stond paste ik de muts zelf, bij het slofje zat de hiel eerst aan de achterkant maar haakte je verder dan kwam hij aan de zijkant te zitten, de wantjes waren zo groot dat Deaglán zijn knuisten er in paste. Ik ben dus zelf alles aan het veranderen geweest en ik stond versteld van mezelf dat ik dat kon. Na wat dubben en denken en vooral doen kwam er toch een setje uit wat qua maat bij elkaar past en wat gewoon goed gehaakt is....
 

 
 
 
 
Jammer dat ikzelf niet meer zo een klein baby meisje meer heb, anders had ze dit ook gedragen. Ik vind het zo leuk.
 
Liefs Corinne

1 opmerking:

Unknown zei

Hallo Corine, ik zou graag met je in contact komen i.v.m. je ervaringen met tante theepot. Ik hoop van je te horen!