maandag 21 januari 2013

Mini round robin en wat kleine kadootjes gehaakt

Al heel lang had ik Esther haar Mini Round Robin liggen en ik vond dat die maar eens af moest. Zaterdagavond aan de slag gegaan want zondag kwam Esther op visite. Ik heb doorgewerkt tot bijna 12 uur, maar was hij en nu is hij weer terug bij de rechtmatige eigenaar....
 

 
Ook had ik nog wat kleine kadootjes gemaakt voor in haar nieuwe huisje, ik vond dat ze dat wel verdiende na alles wat er gebeurd was....
 
 
 
 
 
 
Voor haar 2 dochtertjes heb ik beide een metalen hart om gehaakt en deze versierd met bloemen, vlinders en kralen.....
 
 
 
Liefs Corinne

2 opmerkingen:

Unknown zei

We zijn er alledrie heel blij mee. Het boekje ligt naast mijn nieuwe bed. Zoveel warmte is heel fijn!

>kus<

Jolara zei

wat prachtig ! Liefs joyce