maandag 12 december 2011

Project Life

Zoals sommige wel weten ben ik een echte twitteraar ( noem je dat eigenlijk wel zo??? ) en ja, dan twitter je wat af met je vriendinnen, doet nieuwe mensen op die dezelfde hobby's hebben als jou en zo wordt er wat afgekletst met allerlei dames. Zo kwam ook een aantal weken terug het Project Life ter sprake. Vele gingen helemaal uit hun dak, maar mij raakte het nog niet echt. Ik verdiepte mezelf er ook niet echt in. Maar ja, als dan op den duur alle tweets over Project Life gaat dan ga je toch maar eens lezen en nog eens lezen bij al die andere dames en forums.

Dat had ik beter niet kunnen doen want het werd steeds aantrekkelijker om mee te gaan doen. Ik heb mezelf nog een poosje in kunnen houden, maar ja, ook dit virus sloeg om zich heen en het wil maar niet uit mijn lijf. Paracetamol, Ibuprofen, Aleve niets slaat aan dus ja, wat moet je dan???

Sommige die hier lezen zullen wel denken van mens wat klets je nou, Project Life wat is dat in vredesnaam.
Ja, het is een Project Life, dus de woorden zeggen het al "Leven".
Dit project gaat dus over de dagelijkse dingen in je leven, zoals wat je eet, kinderen naar school, kerstboom opzetten, bezoekje aan de supermarkt, dokter bezoek, gewoon alles in je leventje wat op je pas komt.
Je neemt leuke foto's en je maakt je verhaaltje wat er bij kan. Dit alles stop je in mooie hoezen en op die manier bouw je dus je eigen boek over het leven wat jij leid met je kinderen, man, vrienden enz.
Ikzelf wil dit per week gaan doen, dus aan het eind moet mijn boek 52 pagina's hebben.

vorige week hoezen besteld voor dit project. Nu alleen nog een mooi album om alles in te doen zodat we het lekker door kunnen bladeren keer op keer.
Ik denk dat Deaglán dit voor al erg leuk gaat vinden, hij kijkt zo graag naar foto's dat dit voor hem erg leuk gaat worden.

Ik ben al wat weken foto's aan het maken, dus als mijn hoezen binnen komen kan ik gaan printen en plakken, knippen, snijden enz enz.

Hier een voorbeeld van een Project Life

Liefs Corinne

1 opmerking:

Miranda zei

Jaaaa het is gelukt!!!! Hahahah geweldig dat er nu zoveel zijn! Weet zeker dat je het super vind! En wat lief dat je mijn blog linkt!

Succes en hopelijk komen snel de foto's binnen!