maandag 12 december 2011

Haken en nog eens haken....

Ik kan het niet meer ontkennen, maar het haakvirus heeft mij in zijn greep. Alles is haken op het moment en ja, echt ik vind het LEUK!!!
Vanalles komt er uit me handen waarvan ik dacht dit kan ik nooit, maar toch ik kan het!!!

Vorige week terwijl ik moe was en allerlei zorgen aan me hoofd had ben ik begonnen met een sjaal te haken. Dit ging zo lekker dat sjaal 2 ook snel een feit was geworden. Lekker voor de tv haken en niet hoeven na te denken ... geweldig.


Hier het begin van me sjaal en tussendoor al vast een begin gemaakt voor een kerstbal, die kerstbal is nog niet klaar.



Mijn eerste gehaakte sjaal...ik ben er zo blij mee.


De tweede sjaal en ja, ze zijn lekker warm!!!

Verder maakte ik nog van potjes sfeerlichtjes. Het idee komt van Made by Mriek en ik vond ze zo leuk geworden dat ik aan de slag ging. Ik wilde ze nog wat versieren met bloementjes enz.



Ik moet er nu nog 5 maken voor 22 december dus ik ga morgen maar vlug aan de slag gaan anders wordt het weer racen tegen de klok.

Ik kreeg van Esther een patroontje van een kerstsokje om te haken. Deze moest natuurlijk ook gemaakt worden voor in de kerstboom. Dit was een klein projectje, maar erg leuk om te doen.


Vriendin van Kyliana wilde graag een gehaakt mobielhoesje hebben, iets hebben wat een ander niet heeft. Volgende week komt ze hem ophalen, ze heeft de foto al gezien en hij is goed gekeurd door haar.


Het was een weekje haken afgelopen week. Lekker me gedachten verzet.

Liefs Corinne





Geen opmerkingen: