dinsdag 15 november 2011

Vandaag naar de stad geweest, bedoeling was alleen even rond kijken in de stad en naar het kruidvat toe. Maar het werd meer als rond kijken alleen, Kyliana was met me mee dus heb vanalles gepast. Eerst kleding gekocht, jurkje, leggings, riem en een heel lang vest. Zodra ik er een foto van heb zal ik deze laten zien. Daarna nog laarzen gekeken en jawel, ik ben weer gevallen voor het merk El Nature Lista. Van de zomer me eerste schoenen daarvan gekocht en geen moment zere voeten gehad en nu dus ook winterschoenen van gekocht. Ik ben helemaal verliefd geworden op deze laarsjes.


Zwijmel, zwijmel, zwijmel :-)

Zijn het geen schatjes??

Kyliana heeft ff een foto gemaakt, niet de mooiste maar het geef toch wat weer van wat ik gekocht heb.



Nog een foto met daglicht :-)



Liefs Corinne

4 opmerkingen:

Jackie zei

Ze zijn echt gaaf (zijn ze er ook in rood ???)
Snap wel dat je ze weer gekocht heb, ze zitten zo lekker, en lopen nog lekkerder..

Theetante San zei

Hoi Corinne!
Allereerst ... Wat een gave laarsjes! Super gewoon.
Ik zit bij jouw in het groepje van de volgende Round Robin ronde! Ik ben natuurlijk meteen een kijkje op je blog gaan nemen. En dat ziet er erg leuk uit, gezellig!
Ik heb er zin in!

Groetjes
San

Miranda zei

Ze zijn helemaal super!!! Staat je allemaal goed zeg!
Geniet ervan!

Patricia zei

Hoi Hoi,
ook ik kom even kennis maken =D
Groetjes en tot snel bij ons RR avontuur!