dinsdag 29 november 2011

Paddestoelen en een kabouter......

De juf van onze jongste zoon kwam met de vraag of ik voor haar een aantal paddestoelen wilde maken omdat ze deze in de reken- en tel les wilde gaan gebruiken. Ook wilde ze de cijfers er op hebben en ze zou er dan een verhaal om heen maken met kabouters. Natuurlijk wilde ik dat doen voor haar want zoiets is toch geweldig dat ze zoiets wilt gebruiken tijdens haar lessen. Voor de kinderen ziet het er leuk uit en dat is ook belangrijk.

Toen ik dat hoorde van het kabouter verhaal schoot er gelijk in me gedachten van o, dan wil ik ook een kabouter er bij maken. Toen op zoek naar een haakpaptroon van een kabouter, gelukkig was daar mijn reddende engel Esther weer. Zij vond een haakpatroon van een kabouter en vertaalde deze voor mij zodat ik kon gaan haken.

Ik vond het eind resultaat zo leuk geworden dat ik die uiteraard ook met jullie wilt delen.

Hier dan David de kabouter :-)


Hier dan het tafereeltje compleet.

Katinka ik hoop dat jullie er veel plezier aan beleven en als je nogeens wat wilt. je weet vragen staat vrij!!!

Groeten Corinne


Geen opmerkingen: