woensdag 19 januari 2011

Zwemtas voor Deaglán

Hier weer een project van me 10 in 2011.
Vanaf 28 januari gaat Deaglán op zwemles. Hij gaat dit 1 op 1 doen en kan uit het PGB betaald worden wat we krijgen voor hem. Nu maar hopen dat hij het leuk vind. Hij moest een zwemtas hebben en ik besloot deze zelf te maken. Speciale stof gekocht wat waterwerend is en de klep van een leuk jongensstofje gedaan wat ik al een poos had liggen in me kast.


Het patroon komt hier vandaan. Niet zo heel moeilijk, alleen het omrekenen naar centimeters vind ik nog niet altijd makkelijk. Maar het is ook deze keer weer gelukt.





Groeten Corinne

4 opmerkingen:

elfje430 zei

Superleuke tas!
En wat ga jij hard met je lijstje. Het is nog maar januari hoor! Haha.

Groetjes, Ellen

Erica ♥ zei

Jeetje zeg, helemaal geweldig, ziet er gewoon leuk uit !
Heel veel succes alvast met de zwemlessen, voor je het weet zit je er al bij in het zwembad :)

Grtjssss, Erica

Renate Bannink zei

Hey meis
Wat een leuke tas is het geworden zeg!!! Heb j super gemaakt!!!
Toppie.
Liefs van ikke

Miranda zei

Echt een super gave tas heb je gemaakt zeg!!!! Zo zou ik ook wel weer naar zwemles willen!
Geweldig die stof!!!