maandag 17 mei 2010

Was ik weer

Even geleden dat ik iets heb laten zien en van me heb laten horen. De afgelopen weken een beetje druk gehad en in de eerste week van de meivakantie is me dinnetje samen met man en kids hier een paar dagen geweest, daarna een druk weekend met verjaardagen en moederdag uiteraard en daarna op vakantie. Dus al met al weinig tijd gehad voor internet. Ik moet bekennen dat ik het ook niet gemist heb.
Samen met dinnetje Renate ook nog aan de knutsel geweest toen ze hier was, zo leuk eens samen irl knutselen inplaats van samen knutselen met de laptop voor ons neus en vragen van lukt het aan die kant van Nederland allemaal wel, wat ben je aan het doen enz.

We hebben een doosje gemaakt en 2 kaarten en dit is het resultaat geworden.



Groeten Corinne

1 opmerking:

Renate Bannink zei

Hahaha was erg leuk om samen te freubelen, dinnetje van me, vind het altijd weer fijn om bij jullie te zijn, doet me altijd goed.
Maar ach zo via msn is het toch ook uniek, net of we toch dicht bij elkaar zijn.
We hebben inderdaad leuke dingen gemaakt, ik lees graag je blog.