maandag 17 mei 2010

Lekker hoor

zo maar wat freubelen tussendoor al het andere wat ik altijd al moet doen. Ik heb steeds meer het gevoel dat ik geleefd wordt en tijdens het freubelen vergeet ik even alles en dat is zo een lekker gevoel. Daar naast ben ik per 1 mei 3 uur per week minder gaan werken en dat vind ik al zalig want op deze manier ben ik wat meer thuis en heb ik wat meer tijd voor mezelf. Ook bevalt me werk op het moment niet echt omdat er grote onzekerheid is over het feit of de baan die ik heb wel blijft bestaan. Ik loop er dus hard over te denken wat anders te gaan zoeken en dan voor in de uren dat de kinderen op school zitten en dat ik gewoon lekker de avonden thuis ben. Maar ja, eerst nog maar eens over denken en als Deaglán eenmaal op zijn nieuwe school zit er werk van gaan maken.
Maar tussendoor al het denken even me gedachten verzetten en dan komt er dit uit me handen :-)




Groeten Corinne

Geen opmerkingen: