dinsdag 11 oktober 2011

Rollercoaster aan emotie's....

Wat een dag vandaag, wat een verschillende emotie's kan een mens op een dag hebben. De ene emotie kunnen jullie hier lezen.

Vandaag met Kyliana naar de neuroloog geweest, al jaren dokteren we met haar vanwege rugklachten, klachten in bekken en knieën enz. Al jaren worden we van het kastje naar de muur gestuurd maar vandaag hadden we voor het eerst een afspraak bij de neuroloog. Een gezellige vent, in voor een grapje, op zijn tijd serieus en hij zag eruit als een knuffelbeer :-)

Na een gesprek en onderzoek en nog eens praten met elkaar komt hij eindelijk met de diagnose zoals hij hem ziet na alles. In zijn heeft Kyliana fibromyalgie en het chronisch vermoeidheids syndroom. Dat was even slikken voor ons allebei. Nu moet ze gaan het revalidatiecentrum om daar te gaan deelnemen aan het pijn protocol om zo beter te leren omgaan met haar pijn en de vermoeidheid die daarbij hoort. daar hebben we 8 november de eerste afspraak.

In de middag kwam de post en eindelijk de lang verwachtte brief van de Dienst Justis. Met trillende handen open gemaakt en YES< YES< YES het is er doorheen dat mijn lieve oudste zoon nu ook mijn achternaam draagt.
Wat was het mannetje gelukkig toen ik het hem vertelde, tranen in zijn ogen en de woorden EINDELIJK mamma.

Het was dus en dag met 2 lachen en 1 traan, maar ook hier gaan we een weg in vinden lieve puber/schat/meissie van me!!!

Liefs Corinne

2 opmerkingen:

Renate Bannink zei

Hey lieverd
Weer lees ik dit met tranen in me ogen, net wat je zegt heel veel verschillende emoties vandaag, een moeilijke en een hele blije!!!
Rot dat deze diagnose bij Kyl eruit komt, aan de andere kant is het wel duidelijk wat het zou zijn.

En dan Xav, joh wat een giga goed nieuws, logisch dat jullie blij en tevens opgelucht zijn, de rest heb ik je al verteld hoe ik over meneer denk ga daar hier niet op in.

Lieverds ik weet dat jullie hier een weg in gaan vinden met lieve Kyl.

XXX je dinnetje

Jackie zei

Hey mop,


Dat had ik weer niet mee gekregen, dat Xav's naam er door was...
Wat geweldig, zie het helemaal voor me hoe blij hij is...

xoxo