vrijdag 30 september 2011

Nog wat dingen te laten zien....

Ik heb nog wat dingen die ik jullie nog niet heb laten zien. Poos terug was de jongste dochter van Jan jarig en uiteraard hoort daar een kaartje bij.
Dit is hem geworden, hij is compleet anders geworden als dat ik in gedachten had :-)

Ook had ik voor de zomervakantie nog kadootjes gemaakt voor Deaglán zijn juffen, ook nog niet eens laten zien, ik schaam me diep!!!


Verder ben ik nog volop bezig met de Round Robin...kijk maar....


Dat was het geloof ik wat ik nog niet had laten zien. Tussendoor alle andere dingen ben ik volop bezig met de nieuwe workshop die we gaan geven bij Zuurstok Groen . Wat het gaat worden blijft een verrassing dus jullie mogen alleen nog maar de materialen zien....

Heb je zin en tijd om te komen geef je dan op via info@zuurstokgroen.nl

Groeten Corinne






Geen opmerkingen: