dinsdag 10 mei 2011

Koolmeesjes............

De hele winter heb ik eten voor de vogeltjes buiten hangen, maar de hele winter geen vogeltje gezien. Ondanks de kou, sneeuw en bevroren gronden kwamen ze echt niet eten.

Nu het prachtig weer is en het eten voor de vogels voor het oprapen ligt komen ze wel eten halen in de tuin. Naast de wormpjes, besjes enz die ze uit het gras halen. Maar het eten uit het huisje en het netje met pinda's doen het ook goed onder de vogels.

Ik heb wat uurtjes in de tuin door gebracht om het op de foto te krijgen, maar steeds vlogen ze weer weg. Net als mij misschien camera schuw :-) Maar gisteren en vandaag was het eten aantrekkelijker als het weg vliegen voor mij.


Wat zijn ze lief he????


Groeten Corinne

1 opmerking:

Erica ♥ zei

Oh heeeerlijk die vogeltjes, ik kan er ook zo van genieten. Bij mij komen ze wel de hele winter door, maar idd ook nu nog, lekker van blijven genieten :)