vrijdag 31 december 2010

Weer zoiets leuks....

Ik zat weer wat te bloggen in blogland en kwam bij Kris dit tegen. Ik had gelijk zoiets van o wat leuk en daar wil ik ook mee meedoen, want ja hartjes zijn gewoon leuk, cool, lief, schattig, gaaf, geweldig en om te maken is het ook leuk. Gelukkig stond bij de blog van Kris ook de link waar deze leuke hartjes swap georganiseert wordt. Ik ben naar die blog gegaan en heb mezelf opgegeven.
Lieve vriendinnetjes zijn er nog meer die hartjes zo leuk, lief, schattig, gaaf, cool, leuk vinden ga dan ook eens kijken naar wat het inhoud en doe ook gezellig mee!!!
Weer iets kleins wat zo leuk is.........2011 wil ik allemaal andere dingen gaan doen, kleine dingen waar ik mezelf lekker, happy, gelukkig bij voel en dit is weer zo een klein iets!!
Liefs Corinne

1 opmerking:

Jackie zei

wat een geweldig idee....
daar ga ik vandaag eens over na denken, want i love hartjes...