donderdag 30 december 2010

Het zijn de kleine dingen die het doen!!!

Ik had al verschillende keren gekeken op deze blog en gisteren mezelf daar aangemeld in de hoop dat er snel weer een Round Robin Notebook zou starten. Maar helaas na alles nalezen zou dat pas september 2011 zijn. Ik had zoiets van het goed in de gaten houden en dan maar hopen dat ik op tijd ben voor het aanmelden in september.
Vanavond nog een rondje blogs kijken en wat zag ik"Oproepje: er is een plaatsje vrijgekomen en wie het eerste reageert mag daar in mee doen". Ik reageren en heel hard hopen dat er met mij niet tig andere dames aan het reageren waren. Maar nee, ik was de eerste die reageerde en net een mailtje dat ik er bij mag!!!!
Ben zo blij en heb er zoveel zin in, ze zeggen weleens het zijn de kleine dingen in het leven die het doen........nou 1 ding is zeker, dit is zoiets!!!
Voor de mensen die niet weten wat het is, hier de uitleg die op de blog staat:
Wat is een Round Robin Notebook?
Een Round Robin is een doorgeef project, in dit geval dus een notitieboekje.Acht deelnemers vullen elke twee weken een paar bladzijden in het notitieboekje van de ander en sturen het weer door.
Het kan van alles zijn: recepten, reisverhalen, mooie foto's, lieve kaartjes, tekeningen, collages, tips, verhalen of grappige spreuken.
Na zo'n drie maanden worden de laatste bladzijden gevuld en hebben we een speciale afsluit actie bedacht, maar daar later meer over.Op deze blog houden we jullie op de hoogte, helaas kunnen we niet alles laten zien, omdat dan de verrassing eraf is voor de ontvanger, maar natuurlijk wel af en toe een Sneek Preview, leuke tips en gave Give Aways.
Ik ga jullie uiteraard op de hoogte houden van mijn avontuur die ik aan ben gegaan met 7 andere dames!!!
Groeten Corinne

1 opmerking:

Jackie zei

OH LEUK LEUK !!!

heb het ooit ook gedaan, vond het heerlijk om te doen..
Alleen is die van mij nooit terug aan gekomen