woensdag 13 januari 2010

Nog het 1 en ander gemaakt

Hallo allemaal,
Hoe staat het leven bij jullie er voor??
Hier verloopt het niet allemaal zoals ik zou willen, het ene zieke kind na het andere en ik loop het ziekenhuis weer plat met de 2 jongens.
Maar ja, we gaan door wat moet je anders he :-)
Afgelopen maandag voor het eerst bij het Klinefelter zorgteam geweest in Leiden. Wij beide hebben een goed gevoel over het zorgteam en ik denk dat hun ons goed kunnen helpen met alle vragen die we hebben. Professor Hanna Swaab die daar de leiding heeft was heel open en eerlijk en dacht ook aan hoe het voor ons moet zijn om een gehandicapt kindje te hebben. Ze is er van overtuigd dat we hem zo snel mogelijk op een andere school moeten krijgen en gaat daar ook achteraan door het MKD te bellen en contact te leggen met "De Kring". We gaan dus afwachten hoe dit verder gaat verlopen :-)
Ik ben daarnaast weinig te vinden op internet, ik ben moe en kom aan weinig dingen toe die ik allemaal zou willen. Maar zo tussendoor doe ik wel wat dingentjes zoals kaarten maken. Nu lekker vrij tot maandag en hopelijk komt er wat uit me handen zodat ik nog meer kan maken want ik merk aan mezelf dat ik het weer nodig is om eens wat anders te doen wat ik leuk vind en om me gedachten even te verzetten.
Hier wat dingen die ik de afgelopen tijd heb gemaakt.








1 opmerking:

Chantal zei

Lieve Corinne,
ik hoop dat het snel beter gaat met je jongens zodat je weer een beetje rust krijgt!!!

Dikke kus
ps je kaartjes zijn super!