zaterdag 22 augustus 2009

Yes, yes, eindelijk

Eindelijk is het me weer gelukt me blog te uploaden en dan heb ik nog niet eens alles laten zien. Maar ben zo bang als ik verder ga met uploaden dat me internet er weer uitklapt. Steeds als ik foto's upload klapt me internet eruit en hoe het komt Joost mag het weten. Dus Joost als je het weet, laat mij het dan even weten zodat ik weet wat me te doen staat :-) Nu is het dus half 2 in de nacht en ik kan niet slapen terwijl morgen vroeg me wekker weer afloopt omdat ik moet werken morgen. Ik had zoiets van eens kijken of het me lukt om iets te laten zien van wat ik zoal gemaakt heb. Nou 2 dingen staan er op en hopelijk lukt de rest me vlug omdat te laten zien. Nou lieve mensjes tot later. Ik ga nu nog even een sigaretje roken en dan toch maar proberen te slapen.
Liefs Corinne XXX

3 opmerkingen:

Nicky zei

hartstikke ergerlijk als de techniek niet meewerkt he. maar je blog ziet er super uit hoor!

Ilonka zei

Daar ben je toch heel geod ingeslaagd ik vind je blog erg mooi!!

Groetjes Ilonka

Anoniem zei

wat een gaaf tasje heb je gemaakt zeg!! en wat ontzettend irritant dat het niet lukt met de foto's uploaden... helaas ken ik geen Joost, anders had ik het wel gevraagd. Wel vervelend voor je, hoop dat het snel is opgelost.