vrijdag 15 mei 2009

Rustig op me blog

maar toch erg druk met vanalles. ben voor me lieve vriendinnetje Annet volop aan het scrappen, layouts gemaakt en een album. Hopelijk duurt het niet lang meer voordat dit allemaal klaar is want dan kan ik het opsturen naar hun in Leiden want dat verdienen ze nu wel. Nog een aantal Layouts en dan is het helemaal af. Zodra zij het ontvangen heeft dan zal ik alles tonen op me weblog.

Verder heb ik een nieuwe weblog aangemaakt over een zoektocht in het medisch circuit. Ben je benieuwd waar die over gaat dan kan je hem hier vinden.
http://onzezoektochtdoorhetmedischecircuit.blogspot.com/

Groeten Corinne

1 opmerking:

Esmeralda zei

Hee meid,

Vind het zo fantastisch dat je dit voor haar doet! Hoop snel aan de tweede layout te beginnen. Pff scrappen staat op een erg laag pitje! Maar komt goed!
Knuffels van mij!